poniedziałek, 11 września 2017

Casualowy zawrót głowy...



Lubię denim, czemu dałem wyraz we wpisie z przed roku. Daje poczucie wygody i komfortu a stylizacja dzięki niemu ma swobodny wyraz.


Uczulałem na niebezpieczeństwo "efektu mundurka" przy bazowaniu wyłącznie na jeansie w komponowaniu stroju. Pisałem, że denim traktuję bardziej jako uzupełnienie casualowych propozycji. Zachęcałem też by szukać inspiracji w ofertach "niszowych", mniej popularnych marek.


Nie inaczej podszedłem do przygotowania proponowanej stylizacji, gdzie za podstawę wybrałem koszulę szwedzkiej marki Dr. Denim.


Ze względu na kolor i krój sprawia wrażenie vintage, więc mogłem sobie pozwolić na zabawę barwami i "podkręcić" stylizację pozostałymi elementami garderoby oraz dodatkami.


Luzu nie można odmówić również spodniom chino od innego skandynawskiego producenta Review, w bardzo trudnym do noszenia, ale jakże wyrazistym i fajnym kolorze.


Marynarka, to propozycja od Pal Zileri z Linii LAB o miękkiej konstrukcji (bez usztywnień i podszewki) z wysoko gatunkowej wełny z domieszką jedwabiu.


Drobna pepita w odcieniach koszuli i  spodni, nie sprawiała wrażenia nadmiernej czy zbyt "pstrokatej" dzięki temu, że zgrana została z kolorami dominującymi.



Zamszowe mokasyny z fantazyjnymi przeszyciami i metalowymi elementami, to oferta włoskiej Venezii którą od lat lubię i cenią  za jakość i wzornictwo.




Pozostały już tylko drobne, ale jakże istotne detale. Piękna jedwabna poszetka Tomobolini, męska biżuteria rzemienna Lemoniq oraz (wisienka na torcie) okulary. To mało znane u nas, pochodzące z Italii, ręcznie robione The Bespoke Dudes Eyewear.


Uroczo w sesję wpisała się wspaniała Vespa oraz designerki kask Momo Deign jakby wprost stworzone do stylizacji! Odrobina Mediolanu, czy Florencji w Warszawie....


Mam nadzieję, że ta międzynarodowa, skandynawsko - włoska propozycja przypadnie Wam do gustu i nie przyprawi o casalowy zawrót głowy.


Stylizacja:
- okulary The Bespoke Dudes Eyewear
- marynarka Pal Zileri LAB (dostępna w Max&Brands)
- koszula jeansowa Dr. Denim
- spodnie chino od innego Review, 
- poszetka TOMBOLINI
- bransolety Lemoniq

- buty Venezia
- kask MOMOdesign

 Zdjęcia:
Piotr Suchecki Painted by Lens

Painted by Lens na Instagram 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz